[صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
مدیریت دانشکده::
درباره دانشکده::
قطب علمی" بهســــا"::
درباره مهندسی صنایع::
معرفی افراد::
امور آموزش::
امور پژوهش::
مرکز کامپیوتر::
دانشجویان::
اخبار دانشکده::
تقویم دانشکده::
تسهیلات پایگاه::
::
شعار دانشگاه علم و صنعت ایران

AWT IMAGE

..
اخبار و اطلاعیه‏ های آموزشی

AWT IMAGE 

..
تقویم دروس سمینار و پایان نامه دانشجویان کارشناسی ارشد

AWT IMAGE 

..
‌حمایت از پایان‌نامه‌ها
..
مراحل حذف اضطراری

AWT IMAGE

..
دفاعیـــه‌ ها

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE 

AWT IMAGE

AWT IMAGE

..
برنامه 8 ترمه (مقطع کارشناسی)

AWT IMAGE

..
«حمایت از کالای ایرانی»

AWT IMAGE

  

درباره‌ی سال ۹۷ سالــــی که از این لحظه آغاز می‌شود  آنچه مهم است، این است که همـــه بایــد سخت کار کننــد. بنــده در شعارهــای سالهـــا معمولاً مخــاطب را مسئولیــن قـــرار میدادم؛ امسال مخاطب، همه‌ی آحاد ملّت و از جمله مسئولین خواهند بود. مقدّمتاً عرض کنم، مسئله‌ی اقتصاد و فرهنگ و مسائل گوناگون همه مطــرح است لکـــن مسئلـــه‌ی اصلــــی مــــا امســــــال هم مسئلـــه‌ی اقتصــــاد و معیشت مردمـــــی است. همــــه باید تلاش کنند، همه باید کار کنند و محـور هم عبـــارت است از تولید ملّی؛ یعنی اگر چنانچه تولید ملّی را -با شرحـــی که ان‌شــاءالله در سخنــــرانی عــرض خواهم کرد- همـــه تعقیب کننــــد و دنبــــال‌گیـــری کننــــد، بسیـــاری از مشــــکلات اقتصــــادی، مشـــکلات معیشتــــیِ مردم -هم مسئلــــه‌ی اشتغال، هم مسئله‌ی سرمایه‌گذاری و بقیّه‌ی چیزها- حل خواهد شد. آسیبهای اجتماعــی به میـزان زیادی کاهش پیدا خواهد کرد؛ یعنی محور، تولید ملّی است. بنابراین اگر تولیــد ملّـــــی شتاب بگیرد، بسیــــاری از مشکلات حل خواهد شد. من این را محــور قرار دادم برای شعــار امسال؛ شعــــار امســال «حمایت از کـــالای ایرانی» است؛ سال «حمایت از کالای ایرانی». این فقط مربوط به مسئولین نیست؛ آحاد ملّت همه می‌توانند در این زمینـــه کمک بکنند و به معنـــای واقعی کلمه وارد میدان بشوند. البتّه این حمایت از پنج شش جهت، ابعاد مختلفـــــی دارد که این ابعـــاد را من ان‌شاءالله در سخنرانـی باز خواهم کرد و تشـــریح خواهم کرد و آنچـــه را که قشرهــای مختلف مردم و مسئولیـــنِ گوناگون کشور میتوانند انجام بدهند، ان‌شــاءالله مطــــرح خواهم کرد.
امیدوارم ان‌شاءالله خدای متعال کمک کند، هم به مسئولین، هم به مردم که بتوانند وظایف خودشان را به بهترین وجهی انجام بدهند و امسال این شعار را -که شعار «حمایت از کالای ایرانی» است- به معنای واقعی کلمه به تحقّق برسانند.

..
امروز: یکشنبه مورخ ۳ تیر ۱۳۹۷
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE
AWT IMAGE

جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
آخرین مطالب سایر بخش‌ها
:: قابل توجه دانشجویان واحد نور
:: اطلاعیه مهم در خصوص هزینه مصاحبه دکتری
:: برنامه زمانبندی مصاحبه دکتری پردیس دانشگاهی ورودی های 97
:: مسابقه فرهنگی کارکنان به مناسبت ماه شعبان / 26 اردیبهشت 1397
:: سفر خانوادگی اساتید، قطار گردشگری شمال/ 21 اردیبهشت 1397
..
نظرسنجی
نقطه قوت سایت دانشکده صنایع کدام گزینه است؟
درج اطلاعیه های آموزشی
درج اخبار کنفرانس ها و همایش ها
درج اخبار دانشجویان و عمومی
امکانات سایت( ارسال پیام، پرسش،نظر و...)
   
..
:: دفاعیه دکتری ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۴/۱۲/۵ | 

 

AWT IMAGE

 استاد راهنما : دکتر نقندریان
 استاد مشاور :  دکتر ماکوئی
 اساتید داور داخلی :  دکتر سجادی- دکتر نوری
 اساتید داور خارجی :  دکتر جولای- دکتر حجی
 مکان و زمان جلسه دفاع: روز شنبه 8 اسفند ماه ساعت 11 - سالن شهید شهبازی

عنوان رساله:  مسیریابی وسائل نقلیه در محیط رقابتی

چکیده:

در این رساله مساله مسیریابی وسایل نقلیه در شرایط رقابتی مورد بررسی قرار گرفته است. در دنیای واقعی شرایط پخش برای بسیاری از محصولات انحصاری نیست و همزمان چند رقیب به توزیع محصولات اقدام می‌کنند. در این محیط هر توزیع‌کننده‌ای که زودتر مشتری را ملاقات کند می‌تواند تمام یا بخشی از تقاضای وی را تصاحب کند. به همین دلیل زمان سرویس‌دهی هر یک از توزیع‌کنندگان به گره‌های تقاضا در میزان فروش و سود توزیع‌کننده موثر است. این واقعیت را نیز باید به یاد داشت که ممکن است شرکت رقیب نیز با هدف افزایش فروش خود، در مقابل هر اقدام توزیع‌کننده، واکنش نشان دهد. وجود یا عدم وجود این فرض در کنار فرض همکاری یا عدم همکاری رقبا، سناریوهای مختلفی را ایجاد می­کند که شناسایی و تحلیل آنها موضوع این رساله می­باشد.

در این رساله پس از مرور ادبیات نظری موضوع مسیریابی و نیز نظریه بازی، فصل مستقلی به مرور روش­های حل اختصاص یافته است و با توجه به خلاء روش­های موجود، در زمینه­های مورد نیاز تکنیک­هایی برای حل مسائل رقابتی توسعه داده شده است. به منظور درک پیچیدگی‌های شرایط حاکم بر مساله، تلاش شده است با برنامه‌ریزی مبتنی بر سناریو، فضای رقابتی حاکم بر مساله توصیف و با استخراج متغیرهای کلیدی، الگوهای مختلف رقابتی تحت سناریوهای مشخص استخراج شوند. این سناریوها، الگوی پایه مورد بحث در این رساله را تشکیل داده است.

در ادامه تحقیق دو صورت­بندی کلی از مساله ارائه شده است. در صورت­بندی نخست، هر رقیب فقط یک وسیله نقلیه دارد و محدودیتی در خصوص ظرفیت آن نیز مطرح نیست. در صورت­بندی دوم که به شرایط واقعی نزدیکتر است هر رقیب دارای چند وسیله نقلیه است که ظرفیت‌های مشخصی دارند. ذیل هر یک از این دو صورت­بندی و در قالب سناریوهای معرفی شده اعم از سناریوهای رقابتی و همکارانه، چند مدل مختلف از مساله ارائه و تعدادی از آنها در قالب مسائل نمونه حل شده­اند. بر حسب مورد در حل این مدل­ها از الگوریتم­های موجود استفاده شده و یا الگوریتم­های مناسبی برای حل آنها در این تحقیق پیشنهاد شده است.

کلیدواژه ها: برنامه‌ریزی مبتنی بر سناریو | مسیریابی وسایل نقلیه | نظریه بازی | تعادل | مسیریابی رقابتی |
دفعات مشاهده: 2141 بار   |   دفعات چاپ: 286 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

کد امنیتی را در کادر بنویسید >
   
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ارسال به دوستان
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه علم و صنعت ایران می باشد . نقل هرگونه مطلب با ذکر منبع بلامانع می باشد .
Persian site map - English site map - Created in 0.11 seconds with 56 queries by YEKTAWEB 3705