اطلاعیه همکاری با شرکت ایران دوچرخ

 | تاریخ ارسال: 1404/9/15 | 

به اطلاع همکاران محترم دانشگاه علم و صنعت ایران می‌رساند،
با پیگیری‌های اداره امور رفاهی و در راستای ارائه تسهیلات ویژه به کارکنان گرامی، تفاهم‌نامه‌ای با شرکت ایران دوچرخ منعقد گردیده است. بر اساس این همکاری، شرایط فروش ویژه‌ای برای همکاران محترم دانشگاه در نظر گرفته شده است:
  1. شرایط فروش نقدی
  • موتورسیکلت ها با تخفیف نقدی ۵درصد تخفیف نسبت به قیمت فروش نقدی مصوب کمیسیون جاری طرف اول عرضه می شوند.
  1. فروش اقساطی
  • خرید اعتباری با ارائه کسر از حقوق و اقساط ۱۸ ماهه، بدون پیش پرداخت و بدون کارمزد، شامل ۷درصد تخفیف نسبت به قیمت فروش اعتباری مصوب کمیسیون جاری طرف اول می شوند.
  • خرید اعتباری با ارائه کسر از حقوق و اقساط ۲۴ ماهه، بدون پیش پرداخت و بدون کارمزد، شامل ۳درصد تخفیف نسبت به قیمت فروش اعتباری مصوب کمیسیون جاری طرف اول می شوند.
  1. فروش چکی
  • در خرید چکی ۱۸ماهه ۸ درصد کارمزد نسبت به قیمت فروش اعتباری مصوب کمیسیون جاری طرف اول لحاظ می گردد.(چک ها به صورت ۲ماه یکبار دریافت می گردد.)
  • در خرید چکی ۲۴ماهه ۱۳درصد کارمزد نسبت به قیمت فروش اعتباری مصوب کمیسیون جاری طرف اول لحاظ می گردد.(چک ها به صورت ۲ماه یکبار دریافت می گردد.)
*در خرید چکی باید یک فقره چک صیادی توسط شخص ثالث به میزان کل مبلغ موتورسیکلت بابت ضمانت پرداخت گردد.
*همکاران گرامی برای استفاده از شرایط خرید اعتباری، دریافت اخذ رتبه اعتباری از سایت NICS۲۴.IR الزامی می باشد.
توجه:
همکاران محترم جهت دریافت معرفی نامه و دریافت اطلاعات بیشتر به اداره امور رفاهی؛ جناب آقای مهندس خلجی یا جناب آقای مهندس ملامحمدا مراجعه فرمایند.
                                                                                                                                                                      با احترام
                                                                                                                                                    اداره امور رفاهی

 

دفعات مشاهده: 220 بار   |   دفعات چاپ: 23 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

برگزاری جلسه شورای نظارت بر عملکرد مهدکودک دانشگاه

 | تاریخ ارسال: 1404/9/11 | 


جلسه شورای نظارت بر عملکرد مهدکودک دانشگاه در تاریخ ۱۰ آذر ۱۴۰۴ در محل اداره امور رفاهی برگزار شد. در این جلسه، جناب آقای دکتر استوار (رئیس اداره امور رفاهی)، سرکار خانم دکتر جلیلی (مشاور بانوان ریاست دانشگاه)، سرکار خانم دکتر طباطبایی (نماینده منتخب)، سرکار خانم دکتر سعیدی‌نژاد (نماینده معاونت فرهنگی)، سرکار خانم بابالوئی (نماینده منتخب)، جناب آقای دکتر شیرازی (پیمانکار مهدکودک)، و سرکار خانم میری (مدیر مهدکودک) حضور داشتند.
در جریان این نشست، موضوعات مرتبط با بهبود کیفیت خدمات، بررسی روند اجرایی، و ارتقای برنامه‌های آموزشی و رفاهی کودکان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. اعضا ضمن ارائه دیدگاه‌های تخصصی خود، بر ضرورت تداوم حمایت دانشگاه و نظارت مستمر بر عملکرد مهدکودک تأکید کردند.

 

دفعات مشاهده: 285 بار   |   دفعات چاپ: 40 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

عیادت از همکاران

 | تاریخ ارسال: 1404/8/26 | 


«همکاران ارجمند دانشگاه،

با هدف تعمیق همدلی و اطمینان از سلامتی همکاران دانشگاه، از شما عزیزان درخواست می گردد تا در صورتی که مطلع شدید همکار عزیزی به دلیل بیماری یا شرایط خاص، نیازمند عیادت و احوالپرسی از سوی مجموعه دانشگاه هستند، مراتب را به اطلاع اداره امور رفاهی برسانید.
همکاران محترم جهت اطلاع رسانی در این خصوص با اداره امور رفاهی؛ جناب آقای محمدایوب میگونی ارتباط برقرار نمایند.
با آرزوی تندرستی و سلامتی برای همه شما.
                                                                                                                                                          
                                                                                                                                                                                                                     با احترام
                                                                                                                                                                                                             اداره امور رفاهی

 

دفعات مشاهده: 459 بار   |   دفعات چاپ: 70 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

همکاری با آموزشگاه رانندگی امیر جهت ارائه خدمات آموزشی گواهینامه با تخفیف ویژه به همکاران دانشگاه

 | تاریخ ارسال: 1404/8/26 | 


<<
همکاری با آموزشگاه رانندگی امیر جهت ارائه خدمات آموزشی گواهینامه با تخفیف ویژه به همکاران دانشگاه>>


به اطلاع کلیه همکاران محترم دانشگاه علم و صنعت ایران می‌رساند، در راستای توسعه خدمات رفاهی و تسهیل امور مربوط به دریافت گواهینامه‌های رانندگی، اداره امور رفاهی دانشگاه طی تفاهم‌نامه‌ای با آموزشگاه رانندگی امیر همکاری خود را آغاز نموده است.
بر اساس این تفاهم‌نامه، امکان استفاده از تخفیف ۱۰ درصدی در هزینه‌های ثبت‌نام و دوره‌های آموزشی آموزشگاه رانندگی امیر برای کلیه همکاران محترم دانشگاه فراهم گردیده است.
توجه:
همکاران محترم جهت استفاده از خدمات و دریافت معرفی‌نامه رسمی آموزشگاه ضروری است به اداره امور رفاهی؛ جناب آقای مهندس خلجی مراجعه فرمایند.

                                                                                                                                                                                                                                             با احترام
                                                                                                                                                                                                                    اداره امور رفاهی


 

دفعات مشاهده: 441 بار   |   دفعات چاپ: 61 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

اطلاعیه همکاری با شرکت کویر موتور

 | تاریخ ارسال: 1404/8/24 | 


<< اطلاعیه همکاری با شرکت کویر موتور
>>


به اطلاع همکاران محترم دانشگاه علم و صنعت ایران می‌رساند،
با پیگیری‌های اداره امور رفاهی و در راستای ارائه تسهیلات ویژه به کارکنان گرامی، تفاهم‌نامه‌ای با شرکت یکتاز کویر موتور منعقد گردیده است. بر اساس این همکاری، شرایط فروش ویژه‌ای برای همکاران محترم دانشگاه در نظر گرفته شده است:
  1. شرایط فروش نقدی
  • موتورسیکلت ها و دوچرخه ها با تخفیف نقدی ده درصدی عرضه می شوند.
  1. فروش اقساطی موتورسیکلت
  • بازپرداخت اقساط تا ۲۴ ماهه
  • محاسبه قیمت بر اساس قیمت ۱۲ ماهه نمایشگاهی به‌اضافه مالیات بر ارزش افزوده
  • تنها ۲۰ درصد مبلغ کل به صورت نقدی در زمان خرید دریافت می‌گردد
  1. فروش اقساطی دوچرخه
  • بدون نیاز به پیش‌پرداخت یا کارمزد
  • اقساط در ۱۰ ماه بدون بهره پرداخت می‌شود
توجه:
همکاران محترم جهت دریافت اطلاعات بیشتر به اداره امور رفاهی؛ جناب آقای مهندس خلجی مراجعه فرمایند.

                                                                                                                                                                      با احترام
                                                                                                                                                    اداره امور رفاهی

 

دفعات مشاهده: 689 بار   |   دفعات چاپ: 102 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

مجتمع گردشگری اقامتی ولیک

 | تاریخ ارسال: 1404/8/24 | 


مجتمع گردشگری و اقامتی ولیک –
شهرستان بابل

به اطلاع همکاران محترم دانشگاه می‌رساند:
در راستای ارتقای سطح رفاه و ایجاد فرصت‌های مناسب تفریحی و اقامتی برای اعضای محترم هیئت‌علمی و کارکنان ارجمند، اداره امور رفاهی دانشگاه اقدام به معرفی مجتمع گردشگری و اقامتی ولیک شهرستان بابل نموده است.
این مجتمع در دل جنگل‌های زیبای هیرکانی واقع شده و با چشم‌اندازی کم‌نظیر و امکانات متنوع، محیطی آرام و دل‌انگیز برای اقامت، استراحت و تفریحات خانوادگی فراهم آورده است.
امکانات مجتمع:
  • چشم‌انداز بسیار زیبا از طبیعت و جنگل
  • سوئیت‌های اقامتی همکف و دوبلکس
  • کلبه‌های جنگلی مستقل در میان طبیعت هیرکانی
  • آلاچیق‌ها و شهربازی
  •  سالن ورزشی، میز بیلیارد و بازی‌های رایانه‌ای
  •  رستوران با انواع غذاهای محلی و ایرانی
  • قهوه‌خانه سنتی و مدرن
  • سالن تشریفات ویژه مراسم
  • تفرجگاه دل‌انگیز در دل جنگل
* همکاران محترم پیش از مراجعه برای دریافت معرفی‌نامه لازم است جهت رزرو اقامتگاه با مجتمع ولیک با شماره ۰۹۳۳۳۳۶۷۴۱۵ تماس گرفته و هماهنگی لازم را به‌عمل آورند و پس از انجام رزرو، جهت صدور معرفی‌نامه می‌توانند به اداره امور رفاهی دانشگاه (جناب آقای سهیلی) مراجعه نمایند.
مجتمع ولیک شرایط ویژه قیمتی طبق جدول ذیل  برای کارکنان و اعضای محترم دانشگاه در نظر گرفته است.
سوئیت همکف وسط هفته برای دانشگاه ۷,۰۰۰,۰۰۰ ریال ۱۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال(تعرفه آزاد)
سوئیت همکف آخر هفته (چهارشنبه-پنج شنبه-جمعه) برای دانشگاه ۸,۰۰۰,۰۰۰ ریال ۱۲,۰۰۰,۰۰۰ ریال(تعرفه آزاد)
سوئیت دوبلکس وسط هفته برای دانشگاه ۱۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال ۱۵,۰۰۰,۰۰۰ ریال(تعرفه آزاد)
سوئیت دوبلکس آخر هفته (چهارشنبه-پنج شنبه-جمعه)برای دانشگاه ۱۱,۰۰۰,۰۰۰ ریال ۱۸,۰۰۰,۰۰۰ ریال(تعرفه آزاد)

لوکیشن مجتمع گردشگری اقامتی ولیک
 

دفعات مشاهده: 627 بار   |   دفعات چاپ: 87 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

اطلاعیه حمایت از کارآفرینی و تولیدات ومحصولات خانگی همکاران

 | تاریخ ارسال: 1404/8/21 | 

<<اطلاعیه
حمایت از کارآفرینی و تولیدات ومحصولات خانگی همکاران>>


به اطلاع همکاران گرامی دانشگاه می‌رساند:
اداره رفاه دانشگاه در نظر دارد در راستای حمایت از کارآفرینی و تولیدات خانگی همکاران محترم دانشگاه، بستری برای معرفی و تبلیغ محصولات خانگی تولیدی کارکنان دانشگاه فراهم نماید.
لذا از همکاران عزیزی که دارای تولیدات خانگی (غذایی، صنایع‌دستی، پوشاک، محصولات فرهنگی و …) بوده و تمایل به عرضه و معرفی آن‌ها را دارند، دعوت می‌شود تا مشخصات خود و محصولاتشان را به اداره امور رفاهی؛ آقای مهندس خلجی اعلام نمایند.
محصولات معرفی‌شده با همکاری اداره امور رفاهی برای همکاران دانشگاه اطلاع‌رسانی و در صورت امکان با تخفیف ویژه برای همکاران محترم عرضه خواهند شد.
                                                                                                                            با احترام
                                                                                                             اداره امور رفاهی


 

دفعات مشاهده: 656 بار   |   دفعات چاپ: 81 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

بازدید از باغ پرندگان با تخفیف مخصوص همکاران گرامی دانشگاه

 | تاریخ ارسال: 1404/8/21 | 


به اطلاع همکاران ارجمند دانشگاه می‌رساند،
اداره امور رفاهی دانشگاه، در راستای ارتقای رفاه و نشاط اعضای دانشگاه، تفاهم‌نامه‌ای با مجموعه تفریحی-گردشگری باغ پرندگان منعقد کرده است. بر اساس تفاهم‌نامه منعقدشده ، اعضای دانشگاه از تخفیف‌ها و تسهیلات ویژه این مجموعه برخوردار خواهند شد.
مزایای استفاده از بن‌های ویژه عبارت‌اند از:
  • ۳۰% تخفیف مخصوص روزهای غیرتعطیل(شنبه تا پنج شنبه)
  • ۱۵% تخفیف مخصوص روزهای تعطیل رسمی و جمعه ها
توجه:
همکاران محترم شرکتی و بازنشستگان جهت استفاده از خدمات و دریافت معرفی نامه ضروری است به اداره امور رفاهی؛ جناب آقای سهیلی مراجعه فرمایند.
*اعضاء هیئت علمی و کارکنان رسمی، قراردادی و پیمانی دانشگاه تنها با ارائه کارت شناسایی دانشگاه می توانند از خدمات این مجموعه با تخفیف استفاده نمایند.



                                                                                                                                                                      با احترام
                                                                                                                                                    اداره امور رفاهی

 

دفعات مشاهده: 617 بار   |   دفعات چاپ: 94 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

قرارداد همکاری با داروخانه تهران(دکتر دهخوار قانی)

 | تاریخ ارسال: 1404/8/19 | 

<<قرارداد همکاری با داروخانه تهران(دکتر دهخوار قانی)>>

به اطلاع همکاران گرامی می‌رساند با هماهنگی بیمه آسیا، قرارداد همکاری با یکی از داروخانه‌های نزدیک دانشگاه ((داروخانه تهران(به مدیریت دکتر دهخوار قانی)به آدرس میدان رسالت، خیابان نیروی دریایی، بالاتر از فرجام، پلاک ۳۵، داروخانه تهران و شماره تماس ۷۷۸۰۱۵۴۰) منعقد گردیده است.
بر این اساس، پرداخت هزینه‌ها به‌صورت آنلاین و مستقیم از طریق بیمه انجام می‌شود تا رفاه حال همکاران محترم فراهم گردد.

*در ضمن به‌زودی داروخانه‌های بیشتری در محدوده دانشگاه نیز به این طرح افزوده خواهند شد.

                                                                                                                                                                     با احترام
                                                                                                                                               اداره امور رفاهی

 

دفعات مشاهده: 624 بار   |   دفعات چاپ: 123 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

اطلاعیه نحوه شناسایی همکاران دانشگاهی مبتلا به بیماری خاص دارای بیمه پایه تامین اجتماعی جهت استفاده از بیمه تکمیلی

 | تاریخ ارسال: 1404/8/19 | 

<<اطلاعیه نحوه شناسایی همکاران دانشگاهی مبتلا به بیماری خاص دارای بیمه پایه تامین اجتماعی جهت استفاده از بیمه تکمیلی>>


به اطلاع همکاران ارجمند دانشگاهی که دارای بیمه پایه تامین اجتماعی می باشند و از خدمات بیمه درمان تکمیلی آسیا استفاده می نمایند می رساند، در صورت ابتلا به بیماری های خاص و صعب العلاج، می توانند با مراجعه به سامانه پورتال معاونت درمان سازمان تامین اجتماعی به نشانی darman.tamin.ir  و از طریق(( منوی درخواست بیمه شدگان)) نسبت به تکمیل اطلاعات فردی و بارگذاری مستندات مربوط به بیماری، اقدام نمایند. مدارک لازم شامل: تصویر کارت ملی،شماره تلفن همراه بیمار، گواهی پزشک معالج، تصویر گزارش های پاتولوژی، رادیولوژی،آزمایش های تشخیص طبی یا سایر مستندات،مرتبط با بیماری (مانند خلاصه پرونده بستری) اقدام فرمایند.
 در صورتی که بارگزاری مستندات از طریق سامانه به هر دلیل مقدور نباشد، بیماران می توانند برای تشکیل پرونده به معاونت خرید راهبردی و اسناد پزشکی مدیریت درمان استان مربوطه مراجعه نمایند.
ضمنا همکارانی که پیش تر در سامانه تامین اجتماعی نسبت به تشکیل پرونده اقدام نموده اند، لازم است نسخه تاییدیه آن را به اداره امور رفاهی؛ جناب آقای عبادی تحویل دهند.

                                                             با احترام
                                                         اداره امور رفاهی

 

دفعات مشاهده: 541 بار   |   دفعات چاپ: 95 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

سایر مطالب این بخش