دانشکده مهندسی صنایع- کلینیک صنعتی لجستیک و زنجیره تأمین
کلینیک صنعتی لجستیک و زنجیره تأمین

حذف تصاویر و رنگ‌ها  | تاریخ ارسال: 1402/11/25 | 

AWT IMAGE توصیف کلینیک صنعتی لجستیک و زنجیره تأمین AWT IMAGE

AWT IMAGE چشم‌انداز

کلینیک صنعتی پیشرو در ارائه خدمات با سرعت بیشتر، کیفیت بالاتر، هزینه کمتر، اعتمادزایی، سهولت و جلب رضایت مشتریان
 

AWT IMAGE مأموریت

مأموریت ما ارائه خدمات جامع صنعتی با پشتوانه شبکه گسترده‌ای از متخصصین صنعتی، اساتید، دانشجویان نخبه، آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های مرتبط در شرکت‌های صنعتی و حوزه نفوذ آن‌ها بر اساس فرآیندی سیستماتیک و کاربردی از مرحله‌ی خلق ایده و گام ابتدایی تهیه طرح‌های فنی و توجیهی به صورت علمی تا مواردی از قبیل تامین موارد اولیه و قطعات نیمه ساخته، مکان‌یابی کارخانجات، طراحی خطوط تولید، تکنیک‌های تحقیق و توسعه، مکانیزم‌های تولید محصول و برنامه‌ریزی تولید، طراحی سیستم‌های حمل و نقل، طراحی و مشاوره سیستم‌های فروش و بازاریابی، آموزش نیروی انسانی
 

AWT IMAGE اهداف کیفی و کمّی

از جمله اهداف اصلی ما جلب اعتماد کامل کارفرمایان و صاحبان صنایع با ارائه خدمات مشاوره‌ای حرفه‌ای معتبر و با کیفیت با استفاده از استانداردها در چارچوپ ارزش های سازمانی و ملی است. همچنین دارا بودن انعطاف‌پذیری در همکاری با کارفرمایان و صاحبان صنایع در ارائه خدمات مورد نیاز در مراحل مختلف مشاوره و اجرا و تلاش در جهت افزایش اثربخشی اجرای پروژه‌های مرتبط با کلینیک صنعتی با ایجاد ارزش افزوده برای صاحبان کسب وکار، ایجاد رضایتمندی در مشتریان و صاحبان صنایع و پایبندی به اصول امانت‌داری و رعایت اخلاق حرفه‌ای، صداقت و انصاف و ارزش‌های اسلامی سرلوحه عملکرد ماست.
 

AWT IMAGE راهبردها

  • نهادینه کردن فرهنگ مراجعه صاحبان کسب وکار به مشاوران و متخصصین جهت حل مشکلات بنگاه‌ها.
  • جمع آوری اطلاعات و تجزیه و تحلیل وضعیت کسب و کارها و ارائه گزارش به مراکز تصمیم‌گیری .
  • عارضه‌یابی و آسیب شناسی مشکلات بنگاه‌ها و ارائه راه حل مناسب جهت رفع آنها.
  • ارائه خدمات مشاوره‌ای تخصصی فنی و مدیریتی درجهت ار تقا و بهبود و ضعیت بنگاه ها.
  • شناسائی و معرفی کارشناسان و متخصصین برجسته به بنگاه‌های کشور.
  • تشویق و ترغیب بنگاه‌ها به استفاده از خدمات متخصصین.
  • ایجاد ارتباط نزدیک بین بنگاه‌های کشور و مشاورین حرفه‌ای و ارائه دهندگان خدمات کسب وکار
  • افزایش میزان آگاهی بنگاه‌های کشور از وجود انواع خدمات مشاوره
  • تسریع در حل مشکلات و مسایل بنگاه‌ها با کیفیت و هزینه مناسب
  • شناسایی و توانمندسازی شرکتها یا اشخاص ارائه‌دهنده خدمات فنی و مشاوره‌ای
نشانی مطلب در وبگاه دانشکده مهندسی صنایع:
http://www.iust.ac.ir/find-61.20539.77234.fa.html
برگشت به اصل مطلب