بسمه تعالی
بدینوسیله نکات مهم ذیل به اطلاع کلیه داوطلبان گرامی پذیرفته شده در مرحله اول آزمون دکتری مهندسی صنایع و تجارت الکترونیک سال 1400 این دانشگاه میرسد:
- کلیه داوطلبین فرم تکمیل شده پیوست همراه با مستندات مرتبط را در سامانه گلستان دانشگاه، از روز یک شنبه 2 خرداد تا روز چهارشنبه 5 خرداد ماه 1400 بارگذاری نمایند.
نام کاربری: شماره داوطلبی 05900
گذرواژه : کدملی (بدون صفرهایی ابتدایی)
در صورت اعلام اینکه سامانه گلستان نام کاربری و گذرواژه را نمیپذیرد( فراموشی یا تغییر توسط خود داطلب و ...) میتوانید گذرواژه را ریست نمایید.
- همچنین میبایست فرم تکمیل شده اطلاعات آموزشـــی و پژوهشـــی را به آدرس ایمیل eduie
iust.ac.ir ارسال نمایند.
- جلسات مصاحبه در طی هفته دوم خرداد ماه برگزار خواهد شد. جدول زمانبندی دقیق مصاحبه برای هر داوطلب متعاقباً اعلام خواهد شد.
مدارک لازم جهت ارائه در سامانه دانشگاه (ارائه اصل مدرک در مراحل بعدی ضروری میباشد):
1. فرم اطلاعات آموزشی و پژوهشی داوطلبان به صورت تکمیل شده
2. فرم تعهد رعایت اصول برگزاری جلسه مجازی
3. تصویر کارت ملی و شناسنامه
4. تصویر فرم اولویتهای انتخاب دانشگاهها در سامانه سازمان سنجش
5. تصویر پرداخت الکترونیکی هزینه مصاحبه یا فیش واریزی
- هر داوطلب بایستی هزینه جداگانه ای برای ثبت نام و مصاحبه در هر گرایش پرداخت نماید. بدیهی است پرداخت هزینه مصاحبه در هر گرایش صرف نظر از شیوه ورود است، یعنی حتی اگر داوطلبی برای دوره روزانه، نوبت دوم و پردیس یک گرایش داوطلب باشد فقط یکبار هزینه پرداخت می نماید.
6. مستندات مربوط به فعالیت های پژوهشی (مقالات، کتب، اختراعات و ...).لازم به توضیح است برای مقالات پذیرفته شده که هنوز چاپ نشده اند، ارائه نامه پذیرش الزامی است. همچنین فرم تکمیل شده تایید مستخرج از پایاننامه بودن مقالات ، برای مقالاتی که مستخرج از پایان نامه متقاضی می باشند، ضروری است.
7. تصویر مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد (یا گواهی معدل برای دانشجویان ترم آخر کارشناسی ارشد) که معدل و تاریخ فارغ التحصیلی در آن ذکر شده باشد به همراه ریز نمرات (درصورتی که مدرک کارشناسی ناپیوسته باشد ارائه تصویر مدرک کاردانی نیز الزامی میباشد).
8. در مواردیکه ریز نمرات کارشناسی ارشد دارای نمره پایاننامه نمیباشد، ارسال صورتجلسه دفاع کارشناسی ارشد الزامی است.
9. تصویر مدرک زبان معتبر.
10. گواهی معتبر مبنی بر داشتن شرایط استفاده از سهمیه قبول شده (ویژه مربیان، رزمندگان و ایثارگران)
در توضیح بند 6، ارائه مدارک زیر در سامانه الزامیست:
الف) صفحه اول مقالات مجلات که به چاپ نهایی رسیده و کنفرانس های برگزار شده.(لطفا از بارگذاری مقالات ارسال شده برای داوری یا در مرحله بازنگری خودداری شود).
ب) تصویر جلد و شناسنامه کتاب های تالیف و ترجمه شده.
سایر ملاخظات:
1- با توجه به زمان کوتاه برای ارزیابی مدارک داوطلبان،مهلت ثبت نام و ورود اطلاعات در سامانه تمدید نخواهد شد. بدیهی است عدم تکمیل فرم و ارسال موارد ذکر شده به منزله انصراف از شرکت در مصاحبه میباشد.
2- صحت اطلاعات وارد شده در سامانه به عهده داوطلب میباشد و در صورتیکه در هر مرحله از فرایند پذیرش داوطلب و یا حتی پس از قبولی در دانشگاه مشخص گردد که اطلاعات وارد شده با اطلاعات واقعی مغایرت دارد مطابق با قوانین برخورد خواهد شد و پذیرش داوطلب لغو می گردد.
3- با توجه به شیوع ویروس کرونا و بر اساس تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا، مصاحبه تخصصی به صورت مجازی برگزار خواهد شد. لذا لازم است داوطلبان امکانات سختافزاری (میکروفون و دوربین) و نرمافزاری لازم Adobe Connect، Flash Player و .... را جهت شرکت در جلسات مصاحبه در اختیار داشته باشند و قبلا عملکرد صحیح آنها را تست نمایند.
4- لینک ورود به جلسه در اطلاعیههای بعدی اعلام خواهد شد.
5- زمانبندی دقیق مصاحبهها نیز متعاقباً اعلام خواهد شد.
6- لازم است تا دعوتشدگان به مصاحبه به صورت مستمر سایت دانشکده به نشانی ie.iust.ac.ir و سایت تحصیلات تکمیلی دانشگاه به نشانی pga.iust.ac.ir را بررسی نموده تا در جریان آخرین اخبار و اطلاعیهها قرار گیرند.
تحصیلات تکمیلی دانشکده مهندسی صنایع |